Wednesday 13 April 2011

XXL Shihlin Crispy Chicken

Ada sesiapa pernah makan XXL Shihlin Crispy Chicken yang berasal dari Taiwan tu? Apa pendapat anda tentang ayam tu? Sedap tak?

Dulu, lebih kurang setahun / 2 tahun lepas la, kecoh satu semesta pasal ayam Shihlin nih. Semua orang dok kata sedap sangat sampai boleh histeria. Harini, baru je tadi, first time seumur hidup, Aku makan benda alah yang pernah orang dok gembar-gemburkan tu. First time masuk mulut, first time gigit, first time kunyah, first time telan : "Sedap. Tapi biasa2 je rasanya. Apa yang istimewanya ayam ni berbanding ayam lain?". Paling penting : AKU TAK HISTERIA!

Mungkin Aku yang tuli deria rasa. Tapi sejujurnya, Aku tak dapat rasakan di mana terletaknya keistimewaan ayam ni. Resipinya? Cara penyediaannya? Namanya? Negara asalnya?

Kalau Aku yang silap, tolong beritahu Aku, di mana kesilapan Aku. Mungkin ada cara lain untuk menikmati XXL Shihlin Crispy Chicken nih kot?

Sebelum terlupa, Terima Kasih kepada Saudara yang teleh membelanja Aku makan ayam ni.Sorry sebab makan tak habis. Tak jumpa 'WowW' factor yang boleh membuatkan Aku rasa nak cakap, "Harus dapatkan lagi lepas ni. Kalau tak nanti termimpi2!".



p/s : Sorry terlupa nak amik gambar makanan tu sebagai bukti. Rancak berbual, sampai terlupa.

No comments:

Post a Comment